Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 1 februari 2018

Poppenkleertjes

Het kan nog net, even bloggen vandaag!
Het was ietwat hectisch vandaag met het verzenden van bestellingen, wachten op voorraad-die-niet-geleverd-werd, en tussen de bedrijven door ook nog even 2 x 1½ uur naar Rotterdam en vica versa voor een ouder-gesprek voor de opleiding van de oudste. Een gesprek dat overigens maar 10 minuten duurde maar naar alle tevredenheid verliep. Daar willen we best een keer lang voor rijden. 😉
Toen we terugkwamen was de winkel gevuld met de dames van de Brei- en Haakclub en zo viel ik weer in een warm bad van creativiteit en werd ik enthousiast gemaakt voor een paar leuke nieuwigheden die er aan komen............
Net de winkel weer aan kant gesleept voor morgen, zodat ik fris en fruitig kan beginnen.

Toch nog even een linkje naar een website die ik graag wil doorgeven:

 

Hoi je van poppenkleertjes breien? Je kunt een flink aantal Nederlands-talige patronen kopen via deze website Doll Knitting Patterns. Prachtige uitgebreide patronen kwam ik daar tegen.
Hoewel veel Nederlandstalige patronen beschikbaar zijn, moeten de patronen betaald worden met een Creditcard of PayPal. Ze zijn wel érg mooi!!!

strikke dukkeklær breipatronen voor poppen kleding




2 opmerkingen:

  1. Dit zijn inderdaad hele mooie patronen. Ik heb er al een paar van gebreid. Paypal is niet moeilijk hoor. Heb ik al jaren en erg handig om patronen e.d. te kopen. Je kunt gratis een Paypal account aanmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige poppenkleertjes. Bedankt voor de link.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen