Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 7 september 2017

Héérlijk!

Zoooo, wat een héérlijke eerste brei- en haakclubavond hebben we achter de rug! Wat een enthousiasme én wat een opkomst, het kon er net in vanavond 😁. Ontzettend leuk om oude vertrouwde gezichten terug te zien én om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten.


Onder het genot van heerlijke herfst-chocolaatjes van Sjokadoo, koffie en thee werd er lustig gebreid, gehaakt, geklept en ideeën uitgewisseld. 



De deur moest en kon nog lekker open, de temperatuur liep aardig op met al deze wolletjes.



Ik kwam niet helemaal aan breien toe, ik turboode wat heen en weer zoals deze wazige foto laat zien. 
Een super leuke avond!
Over 2 weken doen we het weer dunnetjes over 😊





1 opmerking:

  1. Jaa! Het was weer supergezellig!
    Ik was er ook weer aan toe hoor,
    lekker weer in het gewone ritme en daar hoort haak/brei cafe natuurlijk helemaal bij.
    En ook super zoveel nieuwe gezichten te zien.

    BeantwoordenVerwijderen