Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 4 augustus 2017

Bungelbengels

Uiteraard staan er na ons weekje vrij weer een paar héle leuke dingen op stapel!

Zet dus alvast maar in je agenda: op zaterdag 19 augustus presenteert Monique Vos-Meulenbroek in onze winkel haar nieuwe boekje BungelBengels haken.


Vanaf half 2 is het dus bij ons weer de zoete inval en ben je van harte welkom om Monique te ontmoeten, de nieuwe knuffels te bewonderen en samen te handwerken als je dat wilt.
Monique wil uiteraard het nieuwe boekje signeren en ze neemt alle knuffels uit het boekje mee.

Bungelknuffels haken Bungelknuffels groot en klein

Ook de knuffels uit eerder verschenen boekjes neemt ze mee. Alle boekjes zijn deze middag bij ons te koop.
Kom je ook? Van harte welkom! Natuurlijk staat er weer koffie, thee en wat lekkers voor je klaar.

Ik tussen de bungelknuffels en het boekje "Bungelknuffels haken".

Je kunt Monique natuurlijk ook volgen via haar blog of webshop.

Patroon bungel giraf Patroon Bungel varken Patroon Bungel koe Patroon Bungel lieveheersbeestje




1 opmerking: